Oe oe oe orang-oetan

3 oktober 2018 - Bukit Lawang, Indonesië

Helaas komen onze koffers morgen pas. Toch nog een dagje met onze "vieze" kleren moeten doen.

Vandaag eerst begonnen met een bezoek aan een chinesecundaire tempel. Daarna 2 uur rijden naar het Gunung Leuser National Park.  Het oerwoud van Sumatra, op zoek naar de orang-oetans.

Eerst een heerlijke lunch en daarna een pittige wandeling, vooral door de warmte.

Het was even spannend maar we hebben ze gezien.

1. Monique:
    3 oktober 2018
    Wat gaaf zeg..kom je toch nog onze familie tegen 🤣🤣🤣nee zonder dolle..
    wat een gave ervaring..mooi de tempel
  2. Corry Huijs:
    3 oktober 2018
    Mooi om terug te zien. Wij zijn hier 15 jaar geleden geweest. Geniet maar lekker en de groetjes aan Tine
  3. Stella:
    Hij staat er lekker op ;) veel plezier!
  4. Elly van Driest:
    3 oktober 2018
    Wat mooi, de tempel en dan de dieren, prachtig, dat maakt het "zonderkoffergevoel" weer een beetje goed denk ik. Ben benieuwd of de koffers morgen aankomen. Ze beloven wel wat, maar eerst zien. gr. Elly
  5. Joke ten Bosch:
    wat mooi die tempel ! en natuurlijk onze familie volgens Monique . hoop dat morgen de koffers er zijn.groetjes
  6. Linda:
    4 oktober 2018
    Super gaaf, dat is wat je graag wilde, dus je vakantie kan al niet meer stuk geniet ervan x