Wij hebben ook altijd pech

2 oktober 2018 - Medan, Indonesië

Gisteren waren we op tijd op Schiphol. Er was echter een stroomstoring waardoor de bagagebanden niet werkten. We moesten de koffers weer oppakken na het inchecken en achter ons neer zetten.

We hebben 4 wachtrijen gehad en helaas ging het vliegtuig door deze stroomstoring bijna 2 uur later de lucht in.

Het was een lange zit maar na 14 uur vliegen over Sumatra heen, zijn we veilig geland in Jakarta. Een overstap om weer 2 uur te vliegen naar Sumatra.

Op Sumatra aangekomen bleken de koffers van een aantal medereizigers niet aangekomen te zijn. Helaas ook de koffer van Tine en mij. Hopelijk komt morgen onze koffers wel aan.

We hebben zo'n fijne groep dat we kleding te leen heben gekregen.

Nog even Medan bekeken en zitten nu ook een borrel met de groepsleden.

IMG_3544IMG_3538

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    2 oktober 2018
    Hoop dat jullie zo snel mogelijk je koffers terug hebben! Gelukkig hebben jullie een fijne groep. Ondanks dit mindere begin een fijne vakantie verder!
  2. Elly van Driest:
    2 oktober 2018
    Al was de start wat minder, je had in ieder geval een goed verhaal om de reisblog mee te beginnen. ha ha ha. Als de reis maar verder volgens planning verloopt.
    Tot jullie volgende verhaal. Fijne vakantie. Groetjes Elly.
  3. Joke ten Bosch:
    2 oktober 2018
    haha dat noemen we startproblemen. ik hoop dat jullie je koffers snel terug hebben. wat fijn dat jullie kleding kunnen lenen. ben benieuwd naar het volgende verhaal. groetjes Joke
  4. Roel:
    2 oktober 2018
    Fijn dat een fijne groep ben je hebt
  5. Carola:
    2 oktober 2018
    Jullie beginnen lekker! Maak er een fantastische reis van, wat er ook gebeurt.... (Alles komt goed) Heel veel plezier!
  6. Mariël:
    2 oktober 2018
    Ondanks dit slechte begin wensen we jullie heeeel veeeel plezier!
  7. Ingrid:
    2 oktober 2018
    Ach met die koffers komt het wel goed. Het zet wel meteen de sfeer voor de groep 😉. Heel veel plezier!
  8. Monique:
    2 oktober 2018
    Jeetje ,,,dat hebben jullie weer,,,we zeiden nog,,lege koffer mee 😁😁en vol weer terug 😂😂
    Wat ontzettend lief,dat jullie wat kleding mochten lenen en meteen goede sfeer met de groep.
    Heel veel plezier en we zijn benieuwd wat het volgende avontuur is.
    Groetjes vanuit Vlieland
    Frans en Monique 😘
  9. Nancy:
    2 oktober 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier!
  10. Giolita v bergem:
    2 oktober 2018
    Jeetje wat vervelend maar hopelijk zijn jullie koffers er morgen wat fijn dat jullie fijne mede reizigers hebben heel veel plezier en geniet er lekker van grts giolita
  11. Bennie:
    2 oktober 2018
    hallo maya wat een begin zeg hopelijk zal de rest van de vacantie beter verlopen ik en riekie wensen jullie dan ook een heel fijne vacantie toe heel veel plezier daar gewenst we zullen jullie tijdens de vacantie blijven volgen
  12. Sonja en Ed:
    2 oktober 2018
    Hoi Tine en Marja, fijn dat jullie in ieder geval goed zijn aangekomen. Hopelijk jullie koffers ook heel gauw 😉. Leuk om jullie te volgen, veel plezier en geniet ervan, groetjes Ed en Sonja 😘
  13. Marike en San:
    2 oktober 2018
    Dat heet licht reizen! Heel veel plezier en we gaan jullie avonturen volgen.
  14. Else Rebers:
    3 oktober 2018
    Hele fijne vakantie! Pech hebben jullie nu gehad, kan alleen maar beter gaan!
  15. Nel Lohmann:
    3 oktober 2018
    Wat een pech maar komt wel goed hele fijne vakantie genieten maar tot de volgende blog xxxxx
  16. Tine ten bosch:
    4 oktober 2018
    Wat fijn dat jullie ons allemaal volgen.we hebben een leuke groep en heel fijn dat we kleren mogen lenen van ze.hopelelijk komt onze koffer en van nog twee andere vandaag aan.
  17. Saskia:
    5 oktober 2018
    Op moeilijke momenten komt bij veel mensen het mooiste naar boven. Jullie groep is door dit gedoe meteen veel hechter. Wel enorm lastig voor jullie! Ik duim met jullie mee.