Moskee bezocht

4 oktober 2018 - Medan, Indonesië

Vandaag een tijdje onderweg omdat we naar een ander hotel gaan. De reisafstand klinkt niet lang maar de wegen zijn slecht en druk, dus lang onderweg.

In Medan hebben we een moskee bezocht. Schoenen uit en geen knieën zichtbaar. De dames moesten ook een hoofddoek om. Pff dat was wel erg warm. Het was wel een prachtige moskee vooral de dames kant omdat daar een schitterende trap was.

IMG_3649

Daarna in de bus naar onze lunch locatie. Ik hoorde dat mijn koffer er wel was maar die van Tine nog niet.

Na de lunch een fruitmarkt bezocht om daarna nog een dorp te bezoeken met nog een oude traditionele woning. Gevolgd door een bezoek aan de waterval.

Nog even een palendorp bezocht, niemand woont er meer, een heel heel klein openluchtmuseum.

IMG_3698

Op weg naar de boot kwam het goede nieuws dat alle koffers er zijn. Bij aankomst bij de boot om naar ons hotel op he't eiland Samosir.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    6 oktober 2018
    Wat fijn dat jullie koffers er eindelijk zijn, leuke ervaring weer! Veel plezier x
  2. Anouschka:
    6 oktober 2018
    Wat fijn dat jullie koffers er nu eindelijk zijn... word alleen maar lastiger afleveren met dat gehobbel van hotel naar hotel...maarja nu weer jullie eigen spulletjes en optimaal genieten van prachtig indonesië
  3. Jannie:
    Práchtig zeg!
  4. Giolita v bergem:
    6 oktober 2018
    Gelukkig dat jullie koffers er zijn nu lekker verder genieten van jullie mooie vakantie veel plezier xx
  5. Monique:
    6 oktober 2018
    Prachtig inderdaad die trap...
    laat staan in het echt,,om te zien.
    jullie genieten wel zo te lezen