We zijn nu Indonesische muziekmakers

11 oktober 2018 - Bandung, Indonesië

Deze ochtend begonnen met een stadswandeling door Bandung. We zijn door de kampong gelopen.  Zie dit maar als een soort sloppenwijk

Gestopt bij een man die wajongpoppen maakt. Prachtig om te zien. Daarna doorgelopen naar onze koffiestop. Hier hebben we gisteren gegeten.

Daarna snel door naar het hotel om gelijk in de bus te stsppen om naar een ere begraafplaats te gaan met nederlandse oorlogsslachtsoffers. Daarna door naar een voorstelling met wajongpoppen en angklungmuziek met dansen erbij. Opgevoerd door de leerlingen van de bijbehorende opleidingsschool.

Daarna terug naar het hotel. Snel de koffer inpakken omdat deze al met de bus vanavond naar de volgende locatie gaan. Morgen gaan wij met de trein daar naar toe. Vroeg op om kwart over 5. De treinreis duurt 8 uur.

Iedereen heeft het over de aardbeving. Wij zitten veilig, ook de locatie waar wij naar toe gaan. De reisleider houdt alles goed in de gaten, maar zoals het er nu uitziet, hebben wij er geen hinder van.

1. Petra:
    11 oktober 2018
    Gelukkig hebben jullie geen last van de aardbeving en voelt Tine zich ook weer beter! Succes met het vroege opstaan....
  2. Monique:
    12 oktober 2018
    idd hebben jullie gelukkig geen last van de aardbeving,de wajangpoppen is echt Udinese maar hebben altijd / vaak van die enge gezichten .ter wel ik dit schrijf zitten jullie allang in de trein.mischien kunnen jullie nog een klein tukkie doen in de trein.goede reis !!!
  3. Bennie:
    12 oktober 2018
    hallo maya en tine dat zal me en treinreis worden wij wensen jullie nog veel vacantie plezier daar tot horens van ons