Borobudur, wat ben jij indrukwekkend

14 oktober 2018 - Sumberan, Indonesië

Deze dag alleen een bezoek gepland aan het monument 'De Borobudur'.

Het is flink warm vandaag en we gaan in etappes de Borobudur beklimmen.

Er zijn 10 terrassen met boeddha beelden, klokken en heel veel trappen.

We hebben het gered en zijn op het 10e terras aangekomen. Het is er druk en je kan bijna geen foto's maken zonder mensen erop.

De lokale bevolking wil telkens met ons op de foto. Dan kunnen ze als ze terug zijn in hun dorp wel laten zien aan iedereen dat er ook toeristen zijn. Voor hun toch wel iets aparts.

Na deze warme, vermoeiende maar schitterende ervaring een heerlijke duik genomen in het zwembad van ons hotel.

Morgen weer vroeg op voor een lange treinreis.

1. Linda:
    14 oktober 2018
    Ziet er wel heel bijzonder uit, gaaf hoor !!!
  2. Nancy:
    Mooi hoor! Geniet nog lekker!
  3. Bennie:
    14 oktober 2018
    Poe indrukwekked hoor , maar leuke foto:s hoor, rust nu maar even uit hoor Marja en Tine morgen weer een dag .Groetjes van ons hoor !
  4. Irene:
    19 oktober 2018
    Echt heel mooi allemaal. Wat fijn dat het jullie gegeven is, om een totaal andere cultuur te beleven. Xxx