Vandaag geen bezichtigingen

9 oktober 2018 - Central Jakarta, Indonesië

We zijn om 7 uur vertrokken naar het vliegveld. Eerst iets meer dan 2 uur gereden om bij het vliegveld te komen.

OM 11.55 uur de lucht in en 1,5 uur later geland bij Jakarta op Java. We hebben een nieuwe reisleider voor deze week. We zouden samengevoegd worden met een nieuwe groep maar dat was te veel voor 1 groep. We zijn nu gesplitst en w e hebben slechts 2 nieuwe medereizigers.

Door naar ons hotel. Wij zitten op de 14e etage. Morgen weer een vol programma.

1. Monique:
    9 oktober 2018
    zo,meiden eventjes op adem komen dus...al hoe wel op 14 hoog...maar hopelijk mooi uitzicht.
    geniet er maar weer lekker van !
    😘😘😘
  2. Elly van Driest:
    9 oktober 2018
    Zo alles gaat in een sneltreinvaart zo te lezen, dan kun je wel een dagje rust gebruiken.

Ben weer benieuwd naar de foto's van morgen. gr. Elly
  3. Betty hoff:
    9 oktober 2018
    Ook wel lekker een dagrust groetjes Betty
  4. Bennie:
    10 oktober 2018
    Lekker even uitrust Marja en Tine .Nu veel plezier vandaag geniet ervan en de groetjes uit Westendorp ,knuffel !!! Ook van mij riekie dus .ps benieuwd naar de mooie foto's .
  5. Katootje:
    11 oktober 2018
    ha leuk!en wat een uitzicht moeten jullie hebben!ohja dit is Fleur want Katootje zit in AVIFAUNA p schoolreisje! dikke pakkerd voor jullie beide!xxxx