Treinreis van Medan naar Yogyakarta

12 oktober 2018 - Yogyakarta, Indonesië

Om 5.45 uur ging onze wekker deze ochtend. Ontbijten en om 6.30 uur met de bus naar het station voor een treinreis van 8 uur.

We konden bij diverse stations onderweg even uitstappen om de benen te strekken. Koffie, lunch en een flesje water was allemaal geregeld. Helaas ging de airco van de trein stuk en werd het ca. 36 graden in de trein. Vlak voordat we op het eindstation waren, deed de airco het weer.

Met de bus naar ons hotel gebracht. 19 verdiepingen  hoog. Wij zitten op 10 maar de bar en het zwembad zijn op de 19e etage. Gezwommen en daarna een drankje gehaald op het dakterras en daar gelijk gegeten.  Wel duur hoor! We moesten voor 2 maaltijden, 2 potten thee, 1 cola en 1 cappuccino wel 225.000,00 roepie betalen (€ 11,95).

Morgen weer genoeg op het programma staan.

1. Linda:
    12 oktober 2018
    Super gave ervaring balen van de airco, super gaaf van die hoge gebouwen dan heb je ook mooi uitzicht, en daar kun je nog is lekker voor eten xxx
  2. Mariël:
    Volgens mij hebben jullie straks nog 2 weken vakantie nodig om bij te komen🤣🤣
  3. Else Rebers:
    12 oktober 2018
    Dat is afzien in zo'n hete trein, denk dat je dan wel heel veel ziet. Is het eten lekker?
  4. Carola:
    12 oktober 2018
    Wow, prachtig uitzicht vanaf de 19e etage!
  5. Joke ten Bosch:
    12 oktober 2018
    dat is echt afzien maar wel weer een geweldige ervaring.
  6. Elly van Driest:
    12 oktober 2018
    druk reisschema, maar weer mooie foto's .Noch veel vakantieplezier. gr. Elly
  7. Monique:
    12 oktober 2018
    Phoe,wat een treinreis en dat zonder arco,,gelukkig mochten jullie er af en toe de benen strekken, dat was wel nodig denk,,,,prachtig uitzicht vanuit de 19de etage.
    Xxx
  8. Marja en Tine:
    13 oktober 2018
    We hebben inderdaad een druk reisschema en dat is best vermoeiend maar we zien wel veel. Gelukkig straks op Bali nog 2 vrije dagen. In Nederland hebben we ook nog 2 vrije dagen om bij te komen.
    Het eten is hier prima. Alles klinkt duur maar is voor ons heel goedkoop. Wij houden het nog wel even vol 😎