It 's a rainy day

14 september 2017 - Drakensbergen, Lesotho

Om klokslag middernacht werd ik door Tine van harte gefeliciteerd met mijn verjaardag en kreeg ik een saunabon als cadeau.

Bij het ontbijt werd ik toe gezongen door de dames van de bediening en door alle medereiziger van harte gefeliciteerd. Vandaag ook weer een redelijk lange busreis naar Drakensbergen. Omdat het gisteren zo enorm warm was,  is er nu veel bewolking en miezert het.

We zijn onderweg gestopt bij een groot winkelcentrum waar we onze lunch konden kopen om deze vervolgens in de bus op te eten.

Hoe dichter we bij de Drakensbergen kwamen, hoe meer het zonnetje ging schijnen. Het hotel is net nieuw gebouwd en hier en daar moet er nog het een en ander aangepast worden.

Er hebben nog even de benen gestrekt door een kleine wandeling te maken naar een kleine,  met recht een heel kleine waterval.

Morgenochtend staat er weer een jeeptocht op het programma.

IMG_4652

1. Betty hoff:
    14 september 2017
    Marja ook van mij van harte gefeliciteerd. Leuk dat de mensen je ook allemaal feliciteerden. Een ietsje minder warm is af en toe ook wel lekker denk ik. Veel plezier nog.groetjes
  2. Joke ten Bosch:
    veel plezier morgen
  3. Bennie:
    14 september 2017
    Hallo marja van harte gefelisiteerd van ons een en fijne voortzetting van de avond met zijn allen
  4. Monique:
    15 september 2017
    Hoi Marja en ma,
    Béétje late reactie,,,maar wat hebben jullie weer een leuke dag achter de rug!!!!echt prachtig de foto's en erg leuk dat we een beetje mee reizen met jullie!!!
    Een hele appartement verjaardag weer voor je Marja,en héérlijk zo'n sauna bon,om nooit meer te vergeten 😙😙😙😙