Het is voorbij

27 september 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Tja, onze vakantie zit er weer op en we zijn weer veilig in Nederland aangekomen. Gisteravond om 23.00 uur vlogen we naar huis om hier tegen half elf te landen. Dus is onze vakantie in Zuid-Afrika voorbij.

Maar gisterochtend hebben we nog een bezoek gebracht aan Robbeneiland waar Nelson Mandela onder erbarmelijke omstandigheden jarenlang opgesloten heeft gezeten. Maar gelukkig is die periode ook voorbij.

De uitleg hoe het in gevangenschap daar ging, wordt gedaan door oud-gevangenen. Vreselijke verhalen maar ze zijn zo trots op het feit dat ze het overleefd hebben en ook Nelson Mandela hebben gekend.

Een eind aan onze fantastische rondreis door Zuid-Afrika. Heel veel gezien, ervaren en we hebben veel foto's gemaakt maar de foto's kunnen nooit 100% vastleggen hoe wij het ervaren hebben. Een  top vakantie!

IMG_6476  IMG_6466

1. Else Rebers:
    27 september 2017
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!! En nu weer wennen aan het dagelijkse leven!
  2. Esther:
    27 september 2017
    Welkom thuis!! Goed om te horen dat jullie een top vakantie hebben gehad. Nu lekker aan de slag met het fotoboek 😉
  3. Monique:
    28 september 2017
    Welkom thuis!
    Wat een avontuurlijk vakantie hebben jullie gehad, en erg leuk om toch een beetje mee te hebben genoten.
    Erg fijn dat jouw een goede terug vlucht hebben gehad.
    En nu weer wennen aan het Nederlandse klimaat. 😃🤣😊
  4. Regina Achterberg:
    28 september 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Heb nog aan jullie gedacht toen die bus werd overvallen in Johannesburg! Maar gelukkig hebben jullie alleen maar mooie herinneringen. Nu nog even lekker nagenieten!
  5. Saskia:
    30 september 2017