We zijn er

8 september 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Gisteren was het dan eindelijk zove. Onze vakantie naar Zuid-Afrika gaat eindelijk beginnen.

Monique heeft ons weggebracht naar Schiphol en we moesten daar alles zelf doen van tickets printen, je stoel uitzoeken tot aan je koffers labelen en op de band zetten.

We vertrokken een kwartier later dan gepland en na een goede maar zeer lange vlucht van 11 uur zijn we goed aangekomen in Johannesburg. Direct door naar het hotel en het was ruim 12 uur voordat we ons bed in konden.

Om 7 uur op gestaan en na een goed ontbijt als eerste naar het Voortrekkers monument gegaan. Het begon al aardig warm te worden,  26 °C. Daarna zijn we naar het Krugerhuis geweest, Parlementsgebouw gezien, gewinkeld in Johannesburg voor een lunch en daarna naar Soweto gereden waar we een museum hebben bezoch't en het huis van Mandela.

DSC01054IMG_0286

IMG_0308DSC01085

Zo eten in het hotel en morgen een lange bustocht voor de boeg. Ook voor morgen wordt er weer volop zon en 26 °C verwacht.

1. Els van Aken:
    Heerlijk 26 graden Mocht je een beetje zon overhouden Dan houd ik me aanbevolen
    Het plest hier behoorlijk de hele dag
    En morgen gewoon weer regen met onweer
    Dus lekker hoor 26graden Het is jullie gegund Veel plezier verder lady's
  2. Corry Huijs:
    8 september 2017
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ben erg benieuwd hoe jullie reis gaat verlopen. Veel plezier en tot de volgende mail over jullie reis.
  3. Monique:
    8 september 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu lekker eten en een goede nachtrust en op naar de volgende dag.
    Geniet er lekker van en ik zal jullie verhalen zo nu en dan volgen, leuk!
  4. Dominique:
    8 september 2017
    hoi hoi Marja wat goed te lezen dat je goed bent aangekomen. geniet er van en have fun en stuur beetje zon deze kant op hihi dikke kus van ons
  5. Betty hoff:
    8 september 2017
    Fijn dát jullie een goede vlucht hebben gehad. Ook al aardig wat gedaan ook. Geniet er maar van want hier is het rotweer. Groetjes
  6. Linda:
    8 september 2017
    Fijn te horen dat je goed ben aangekomen, wens je een hele fijne vakantie en ben erg benieuwd naar je reis verhalen dikke kus en knuffel van ons
  7. Cynthia:
    8 september 2017
    Fijn dat de eis goed is gegaan. Geniet van jullie vakantie, erg benieuwd naar jhr verhalen straks 😉
  8. Joke ten Bosch:
    8 september 2017
    fijn om te horen ,een hele fijne vakantie en tot jullie volgende mail
  9. Esther:
    8 september 2017
    Goed om te horen dat je een goede reis hebt gehad. En al heel wat gezien zo op jullie eerste dag. Geniet ervan! Ben benieuwd om de rest te gaan lezen.
  10. Elly van Driest:
    8 september 2017
    Goede vlucht gehad lees ik, prima begin van de vakantie, en dan die temperaturen daar, kunnen wij nu alleen maar van dromen, regen, regen, regen. En morgen.....ik denk hetzelfde. Hebben jullie daar een beetje knap hotel? Misschien leuk om op de foto te zetten. groetjes tot de volgende babbel.
  11. Stella:
    9 september 2017
    Wat een leuke foto's. Die eerste twee komen me zeer bekend voor ;) heel veel plezier en geniet ervan tine en marja. Tot snel