Dans je mee?

11 september 2017 - Ezulwini, Swaziland

Ook vandaag weer een redelijke lange busreis omdat we naar Swaziland gaan. Vlak voor de lunch kwamen we aan bij de grens.  Allemaal de bus uit, in de rij staan om een stempel in het paspoort te halen. Daarna was het oversteken naar de andere zijde waar we werden onthaald door de oudste zoon van het opperhoofd van een zulu stam.

We gingen gelijk door naar een show van dans en zang. Prachtig gezongen en de jongens gaven een spectaculaire dansshow weg.  Na een korte rondleiding in het dorp, was het tijd om te lunchen.

Na de lunch mochten we 50 meter doorlopen om nogmaals langs de douane te gaan voor een nieuwe stempel. Vervolgens in de bus en weer een stuk rijden om naar een locale kunstmarkt te gaan waar ook een kaarsenmakerij is. Heerlijk wezen struinen.  Daarna door naar het hotel waar we net hebben genoten van een heerlijke maaltijd.

IMG_4080

1. Saskia:
    11 september 2017
    Jee, wat een pracht reis! En fijn dat we mee mogen leven 😊.
  2. Linda:
    11 september 2017
    Leuk hoor allemaal ! Veel plezier morgen !
  3. Joke ten Bosch:
    11 september 2017
    klinkt goed allemaal! leuk om te lezen
  4. Monique:
    11 september 2017
    Wowww wat indrukwekkend allemaal zeg. Genieten is het zeker. Heel veel pleaier nog samen.
  5. Dominique:
    11 september 2017
    wat een prachtige ervaringen weer dames, fijn te lezen dat jullie het naar je zin hebben, en zulke leuke dingen meemaken. Leuk jullie verhalen mee te lezen en de foto's zullen vast super zijn. Geniet er nog van en we kijken uit naar het vervolg veel.liefs Do en Engel
  6. Nel Lohmann:
    12 september 2017
    Zo dat is leuk jullie zien wel veel hoor nou geniet maar lekker