African Massage

15 september 2017 - Mkhomazi Wilderness area, Zuid-Afrika

Wat een topdag vandaag. Het begon met heel veel mist en we hadden vandaag een jeeptocht de Drakensbergen in naar Lesotho via de Sani pass. De auto's konden niet harder tijden andere 20 km per uur omdat de weg uit zand en stenen bestond en heel veel haarspeldbochten had. Ik zat achterin gevouwen en moest met opgetrokken knieën zitten, maar ondanks dat was het zo ontzettend mooi. Wat een prachtige groene hellingen en magnifieke uitzichten. Helemaal boven op 2846 meter, bij de hoogste pub van Zuid Afrika hebben we geluncht om daarna via dezelfde route weer terug te gaan.

Waarom we het African massage noemen? De weg is zo hobbelig dat een trilplaat minder heftig is. Alle spieren worden aangesproken etc. Daarom een gratis massage.

Aan het eind van de middag waren we weer terug en zijn nogmaals naar de waterval gelopen. Morgen hebben we de langste bustocht van deze reis.

IMG_4791  IMG_4748

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke ten Bosch:
    15 september 2017
    een gratis massage is nooit weg en de mooie uitzichten! Vee plezier morgen x
  2. Saskia:
    16 september 2017
    Jee, jullie zien echt het mooiste van het mooiste! Geniet met volle teugen :)